zondag 23 september 2012

We hebben al een hele weg afgelegd!!

Het is al een hele tijd geleden, maar hier ben ik terug!
Ik heb net mijn blog doorgelezen en kreeg de tranen in mijn ogen bij het lezen van alles.
Het brengt zoveel in me los om te zien hoe mn leven veranderd is doordat ik een juiste keuze gemaakt heb.
Ik zou het echt 5000x opnieuw doen als het nodig was!

Ik kan momenteel 'alles' terug zonder problemen eten.
Ik weet hoeveel ik op kan (al durf ik daar soms nog wel over gaan als het lekker is) en dus heb ik steeds minder last van dumping!

Ik verschrik soms als ik mezelf in de spiegel zie. Maar ik verschrik nog veel harder als ik foto's van voor de operatie zie.
Dat ik het ooit zover heb kunnen laten komen!

Ik heb al veel mensen gesproken die ook een gastric bypass plannen en met een hoop vragen zitten.
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik echt een voorbeeld ben van hoe goed het kan lopen.
En daar ben ik ook zeer dankbaar voor want uiteindelijk hield het wel wat risico's in!



Ik denk dat ik na 8 maanden en bijna 45 kilo toch wel best al trots mag zijn op het resultaat! We zijn er nog niet, en de kilo's die nog moeten volgen zullen nog een stukje moeilijker zijn dan de kilo's die er al af zijn maar we gaan ervoor.
En ja ik zeg we, want zonder de steun en hulp van Bart, collega's, vrienden... was het me nooit zo goed afgegaan!

5 opmerkingen:

  1. Waahw kim.
    Enorm knappe foto's die laatste twee.
    Je was altijd al een super persoon maar nu je je nog beter in je vel voelt straal je het veel meer uit !
    Proficiat knappe nicht !! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar een wil is, is een weg he meid :-)

    Gewoon volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Kim
    je ziet er fantastisch uit!!! En waar heb je dat leuke jurkje en dito vestje gehaald?
    Hier ondertussen een goeie 27kg eraf en ik ben ook heel content!
    warme groet
    Sofie dekkers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sofie!
      Dank je!!!
      Het jurkje kom van de Vöguele (of hoe je het schrijft) en het jasje uit de Newyorker.
      27kg is al een hele hoop! ferm!!
      Veel succes er nog mee!
      Groetjes!

      Verwijderen
  4. Hey Kim,

    Een vraagje? Mijn broer heeft ook een gastric bypass laten doen. op het eerste zicht alles in orde. Dit is al 4 of 5 jaar geleden. Ik heb niet meer de broer die ik vroeger heb gehad.
    Hij is zo veranderd, ik heb ook het gevoel dat hij psychisch helemaal in de knoop ligt. Ik ken nog 2 kennissen die dezelfde operatie laten doen hebben. Eentje heeft zelfmoord gedaan en de andere heeft ook pas de scheiding aangevraagd. Mijn broer is ook 2 jaar na de operatie gescheiden. Ik begin toch te vermoeden dat dit allemaal te maken heeft met anders denken na zo'n operatie. Heb jij ook eens rondgekeken op het internet wat dit met een mens kan veranderen zo'n operatie.
    Een hoop dat je me een beetje raad kunt geven.

    Een radeloze zus van een "opereerd" broer.

    BeantwoordenVerwijderen