zaterdag 5 mei 2012

Wat een schat van ne vent heb ik toch!
Hij is niet zo een steun in woorden, maar zeker wel in daden, altijd al geweest!
Hij is lief op zijn manier, begripvol op zijn manier, steunt mij op zijn eigen manier.

Hij heeft op die twee jaar dat we samen zijn nooit gezegd uit zichzelf dat hij me mooi vind ofzoiets in die aard.
Tot ik een tijd geleden bij hem thuis kwam en hij me zie: je ziet er echt goed uit!
Ik kreeg het er helemaal warm van, zo lief van hem!
afgelopen woensdag zei hij me dat hij me toch echt wel sexy vind (dat heb ik hem nu echt nog nooit horen zeggen!)
En vandaag was toch wel echt het toppunt, hij had me vast en ineens fluisterde ie in mn oor: dunne! :)
Wat een schatje is het toch.
Net dat duwtje in de rug dat ik even nodig had!

1 opmerking:

  1. Hey Kim

    ik kwam nog eens piepen, maar zie geen nieuws dus ik ga ervan uit dat het super met je gaat!

    Hier ondertussen wel eindelijk 2 cijfers op de weegschaal dus een kleine 22kg kwijt!
    Succes!
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen