vrijdag 2 maart 2012

7 weken post-op

Amai!
Ik voel het toch wel dat ik zes weken niet heb gewerkt!
Al ben ik DOLBLIJ dat ik terug kan gaan werken, ik ben er verschrikkelijk moe door!

Het eten lukt nu wel beter, ik eet regelmatiger, ik drink ook veel meer water nu ik terug aan het werk ben dus dat is zeker goed!
Gisteren voor de eerste keer terug gaan aquagymen! wat was dat leuk!
Binnenkort starten met fitness ben alleen nog iemand aan het zoeken die meegaat...
want alleen is maar alleen...
Ik wil iemand die op ne vaste dag kan gaan en niet zomaar afzegt, de boyfriend wil wel mee maar met zijn uren is dat nu niet bepaald haalbaar.
The moment you've all been waiting for: 7e week post-op: -19 kilo!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kim
    ik zal me even voorstellen hé, ik ben Sofie en ik heb op 24 februari een gbp gehad.
    Graag zou ik hier meelezen over jouw ervaring ...
    Het gaat supergoed zo te lezen!
    Hier trouwens ook hoor!
    Ik ben nu een week en drie dagen geleden geopereerd en een gewichtsverlies van 6,9kg.
    Succes, groetjes
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sofie!
      Welkom op mijn blog, ik hoop dat je er iets aan hebt!
      Succes met je afvalrace! Het is alvast goed begonnen!
      Groetjes!

      Verwijderen